Відділ освіти, молоді і спорту Тульчинської районної державної адміністрації

Семінар у Кирнасівському ЗДО

9 листопада 2018 року  на базі Кирнасівського ЗДО №2 «Сонечко» відбувся районний семінар директорів закладів дошкільної освіти «Калейдоскоп педагогічних ідей». 

Заклад дошкільної освіти активно використовує в освітньому процесі такі інноваційні технології: ТРВЗ (вихователь Фагуник Н.І.), технологія М.Єфименка (вихователь Василевська Р.В.), казкотерапія (вихователь Подоляк О.П.)

Головні дійові особи освітнього закладу: діти і вихователь. Діти демонструють свої досягнення, а вихователь – педагогічну майстерність. Досконалість цих двох складових і є результативністю роботи закладу.

Фагуник  Н.І., Василевська Р.В., Подоляк О.П., Табачник В.В.,  Миронишена О.А.- педагоги, які  запам’ятаються учасникам семінару своїми творчими здобутками, професіоналізмом, вмінням дарувати дітям радощі спілкування і з дорослими, і з однолітками, створювати ситуацію успіху. Саме такі вимоги до педагогів передбачає Концепція Нової української школи.
«Жити з дитиною разом, діяти поруч» – це не просто педагогічне кредо Кирнасівського закладу дошкільної освіти  №2 , а традиції, які свято бережуть всі педагоги на чолі з директором Северин М.В. Будучи вихователем,  вона сама їх започаткувала, а тепер вчить молодь так працювати. Результатом такої системи виховання та навчання є те, що батьки спокійні за освіту своїх дітей, за підготовку до шкільного навчання.
Железко О.В. відмітила, що семінар став хорошою школою не лише по впровадженню інноваційних освітніх технологій, але й школою для молодих директорів ЗДО по організації життєдіяльності дітей.
Процишена Т.В., сільський голова,   щиро подякувала  всьому педагогічному колективу  освітян за успіхи в організації роботи з дітьми та побажала всім односельчанам процвітання та здоров’я.
Підсумувала роботу семінару Фурман В.Л., завідувач районного методичного кабінету, яка зазначила, що  в умовах роботи освітніх закладів згідно Концепції НУШ на порядку дня актуальним залишається тісна співпраці між дошкільною та початковою освітою, з тим, щоб діти не відчували стресів під час переходу з закладу дошкільної освіти в заклад загальної середньої освіти.



« повернутися до списку новин